La targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat és el document públic que acredita el dret de la persona que n'és titular a gaudir de facilitats de circulació, d'estacionament i d'aparcament per al vehicle automòbil en què es desplaci, d'acord amb el que estableix la Llei 13/2014, del 30 d'octubre, d'accessibilitat, el Decret 97/2002, de 5 de març o norma que el substitueixi, i complementàriament les ordenances municipals de la localitat corresponent.
Es poden sol·licitar segons cada cas:
-Targeta per a persones conductores.
-Targeta per a persones no conductores.
-Targeta per a transport col·lectiu.
Conductor/propietari d'un vehicle de transport per per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda.
S'acceptarà el tràmit presentat per un tercer si acredita la representació de la persona interessada (poder o acta de representació, inscripció al REPRESENTA o model d’autorització).
En el cas de les targetes per a transport col·lectiu caldrà adjuntar:
-Sol·licitud amb formulari oficial, segons model de documents per presentar.
-Fotocòpia del NIE, en cas que la persona interessada sigui estrangera.
-Fotocòpia del permís de circulació.
-Fotocòpia de la fitxa tècnica del vehicle.
-En cas que actuï com a representant, poder o acta de representació, inscripció al REPRESENTA o model d’autorització.
Durant tot l'any
Serveis socials i gent gran
Per iniciar la tramitació cal accedir a la part inferior d'aquesta finestra on indica Nova instància. Aquest formulari web serà transformat en formulari PDF que posteriorment serà signat digitalment si el tràmit així ho requereix.
Podrà adjuntar a aquest formulari els documents auxiliars necessaris per la tramitació de la seva petició.