La targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat és el document públic que acredita el dret de la persona que n'és titular a gaudir de facilitats de circulació, d'estacionament i d'aparcament per al vehicle automòbil en què es desplaci, d'acord amb el que estableix la Llei 13/2014, del 30 d'octubre, d'accessibilitat, el Decret 97/2002, de 5 de març o norma que el substitueixi, i complementàriament les ordenances municipals de la localitat corresponent.
Es poden sol·licitar segons cada cas:
Conductor/propietari d'un vehicle de transport per per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda
En el cas de les targetes per a transport col·lectiu caldrà adjuntar:
S'acceptarà el tràmit presentat per un tercer si acredita la representació de la persona interessada (poder o acta de representació, inscripció al REPRESENTA o model d’autorització)
Per iniciar la tramitació cal accedir a la part inferior d'aquesta finestra on indica Nova instància. Aquest formulari web, serà transformat en formulari PDF que posteriorment serà signat digitalment si el tràmit així ho requereix.
Podrà adjuntar a aquest formulari els documents auxiliars necessaris per la tramitació de la seva petició.