NOTA -> Si l'actuació està situada a l'àmbit territorial de l'Estartit ( veure mapa) el tràmit s'ha de realitzar a la seu electrònica de l'EMD ja que és qui en té la competència. Els pagaments de les taxes també s’han de realitzar a l’EMD de l’Estartit.
Aquest tràmit permet obtenir la llicència per a ocupació la via pública per a la realització d’obres que no requereixin talls de trànsit de la mateixa com ara:
-Tanques de precaució.
-Runes en sac.
-Runes en contenidors.
-Altres instal·lacions annexes a la construcció.
-Pas de vehicles amb reserva o anul·lació de places d'estacionament (regulat/no regulat) amb la finalitat de facilitar les maniobres de càrrega i descàrrega de materials d’obra i similars.
En cas que es requereixi tall de trànsit, cal demanar la petició a través del següent tràmit: Sol·licitud de tall de trànsit.
La persona interessada.
S’acceptarà el tràmit presentat per un tercer si acredita la representació de la persona interessada (poder o acta de representació, inscripció al REPRESENTA o model d’autorització).
Enllaç a les Ordenances fiscals vigents
Accés a l’autoliquidació
En el cas de les tanques de precaució, runes en sac o contenidors i altres instal·lacions annexes a la construcció, cal complir els requisits següents:
-La vorera haurà de tenir una amplada mínima fixada per les ordenances municipals.
-L’espai d’ocupació haurà de limitar-se al que fixin les ordenances municipals.
-El mobiliari i els elements que es col·loquin a la via pública hauran de seguir els criteris estètics i tècnics fixats per les ordenances municipals. En la instal·lació de contenidors s’haurà de garantir un pas mínim lliure d’obstacles per a vianants.
En el cas de la reserva d’estacionament, cal complir els requisits següents:
-Disposar de la corresponent llicència o comunicació prèvia.
-La reserva d’estacionament tindrà una franja horària assignada.
-La senyalització de la zona va a càrrec del sol·licitant, i s’ha d’ajustar a les instruccions dels serveis tècnics.
-S’ha de comunicar a l’ajuntament la data i hora de col·locació de la senyalització.
-En cas que hi hagin vehicles particulars ocupant la zona, només podran ser retirats per la grua municipal.
-Justificació del pagament de taxes.
-Croquis o plànol de situació de l'ocupació.
-Memòria tècnica de la bastida (si s'escau).
-Acreditació de la representació (poder o acta de representació, inscripció al REPRESENTA o model d’autorització.
Amb antelació suficient a la utilització de l’espai públic.
Seguretat ciutadana
Per iniciar la tramitació cal accedir a la part inferior d'aquesta finestra on indica Nova instància. Aquest formulari web serà transformat en formulari PDF que posteriorment serà signat digitalment si el tràmit així ho requereix.
Podrà adjuntar a aquest formulari els documents auxiliars necessaris per la tramitació de la seva petició.