Aquest tràmit permet comunicar a l’ajuntament el cessament d’una activitat temporalment o definitivament. En la comunicació, la persona titular de l’activitat ha d’acreditar que ha pres les mesures necessàries per evitar qualsevol risc de contaminació i que la incidència ambiental en el lloc on es portava a terme l’activitat ha quedat reduïda al mínim.
Per a les activitats incloses en l’annex I, II o III de la llei 20/2009 cal que en la comunicació de cessament de l’activitat el titular declari que:
-No hi ha presència de productes tòxics o perillosos ni de residus de qualsevol mena o que, d’haver-hi hagut han estat evacuats o eliminats.
-Que ni el sòl ni les aigües subterrànies resten contaminades o que, d’haver-hi estat, s’ha descontaminat d’acord amb la normativa específica.
-Les instal·lacions envers el veïnat i el seu entorn físic romanen en bon estat.
-S’han pres les mesures de vigilància i control posteriors al cessament que corresponen segons la normativa sectorial d’aplicació.
La persona interessada.
S’acceptarà el tràmit presentat per un tercer si acredita la representació de la persona interessada (poder o acta de representació, inscripció al REPRESENTA o model d’autorització).
La tramitació de la baixa no genera taxes, però s'utilitzarà com paràmetre en el càlcul d'altres taxes relacionades amb l'activitat.
Enllaç a les Ordenances fiscals vigents.
Durant tot l'any
Unitat de Territori i Sostenibilitat
Per iniciar la tramitació cal accedir a la part inferior d'aquesta finestra on indica Nova instància. Aquest formulari web serà transformat en formulari PDF que posteriorment serà signat digitalment si el tràmit així ho requereix.
Podrà adjuntar a aquest formulari els documents auxiliars necessaris per la tramitació de la seva petició.