Aquest tràmit us permet aportar documentació i/o al·legacions a un expedient administratiu obert, ja sigui per un requeriment fet per l'Ajuntament en què se sol·licita que aporteu o subsaneu determinada documentació, o bé per iniciativa de la persona interessada.
La persona física/jurídica interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
En cas de sol·licituds presentades per representants, s’acceptarà el tràmit presentat per un tercer si acredita la representació de la persona interessada (poder o acta de representació, inscripció al REPRESENTA o model d’autorització).
Gratuït
-En cas d'un requeriment de l'Ajuntament, la documentació requerida.
-En cas d'al·legació o recurs, la documentació que es vulgui adjuntar.
-En cas d'aportació de documentació per iniciativa de la persona interessada, la documentació que es vulgui adjuntar.
-En cas que actuï com a representant, el poder o acta de representació, inscripció al REPRESENTA o model d’autorització.
Durant tot l'any
El termini indicat al requeriment rebut es compta a partir de l'endemà de la data de notificació.
Per iniciar la tramitació cal accedir a la part inferior d'aquesta finestra on indica Nova instància. Aquest formulari web serà transformat en formulari PDF que posteriorment serà signat digitalment si el tràmit així ho requereix.
Podrà adjuntar a aquest formulari els documents auxiliars necessaris per la tramitació de la seva petició.