Aquest tràmit permet confirmar l'empadronament als estrangers comunitaris o no comunitaris amb permís de residència permanent.
Amb l’objecte de confirmar la residència a l’adreça on la persona està empadronat/da, l’ajuntament envia una comunicació, amb la indicació del lloc i període en què l’interessat/da pot presentar-se per realitzar el tràmit.
Els ciutadans estrangers que hagin rebut la comunicació que efectua l’ajuntament per tal que procedeixin a confirmar la seva residència en el municipi.
Gratuït
Ser estranger Estar empadronat al municipi
Documents acreditatius de la identitat del sol·licitant
Majors d’edat: targeta de residència en vigor o passaport en vigor (original i fotocòpia) Menors d’edat: targeta de residència en vigor, passaport en vigor o llibre de família (original i fotocòpia) i DNI, targeta de residència o passaport del representant legal del menor.
Durant tot l'any
El termini per presentar la confirmació d'empadronament s'especifica en la comunicació enviada per l'Ajuntament.
Oficina d'Atenció i Informació al Ciutadà (OIAC)
Presencialment, a l'oficina d'atenció ciutadana.
Per presentació telemàtica, cal accedir a la part inferior d'aquesta finestra on indica Nova instància. Aquest formulari web serà transformat en formulari PDF que posteriorment serà signat digitalment si el tràmit així ho requereix.
Podrà adjuntar a aquest formulari els documents auxiliars necessaris per la tramitació de la seva petició.