Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE TORROELLA DE MONTGRÍ
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE TORROELLA DE MONTGRÍ

Sol·licitud d'ajut per activitats d'estiu 2025

Escut de AJUNTAMENT DE TORROELLA DE MONTGRÍ
Seu Electrònica > Sol·licitud d'ajut per activitats d'estiu 2025

Sol·licitud d'ajut per activitats d'estiu 2025

Des del dia 11/06/2025 fins al dia 09/07/2025

Aquest tràmit permet sol·licitar l'ajut per a activitats socioeducatives inclusives que conté la proposta educativa per a activitats d’estiu per infants des dels 3 anys (nascuts a l’any 2022) fins als 12 anys (nascuts a l’any 2013) de Torroella de Montgrí i l'Estartit de l’entitat AEiG Montgrí.

QUI HO POT SOL·LICITAR?

La persona física  interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

S’acceptarà el tràmit presentat per un tercer si acredita la representació de la persona interessada (poder o acta de representació, inscripció al REPRESENTAmodel d’autorització).

QUIN COST TÉ?

Gratuït

REQUISITS

Les persones sol·licitants han d'estar empadronades en el municipi de Torroella de Montgrí i l’Estartit, amb infants que participin en activitats socioeducatives inclusives, durant el període de juny a l’agost del 2025 i que compleixin els barems i condicions establertes en la corresponent convocatòria.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL ADJUNTAR

-DNI/NIE/Passaport de la persona sol·licitant.

-Document d'inscripció de l'infant a les activitats educatives inclusives.

-Extractes bancaris dels últims sis mesos dels comptes de tots els membres de la unitat familiar o bé declaració jurada dels ingressos, en cas de persones amb passaport.

-Consentiment de la resta de membres de la unitat de convivència per la consulta de les dades, segons model de documents per presentar.

-En cas d'autònoms, última liquidació trimestral IRPF, butlletí de cotització de la Seguretat Social  i declaració de responsabilitat dels ingressos que té. 

-Si s’escau, documentació de la percepció de prestacions percebudes del SEPE.

-Si s'escau, carnet de família nombrosa o monoparental.

-Per cada membre de la unitat familiar disminuït: Reconeixement de disminució (ICASS) o resolució d’invalidesa de la seguretat social (només menors de 65 anys).

-En cas d’infant en acolliment: Resolució de la DGAIA o document legal que ho acrediti.

-En cas de separació o divorci dels progenitors:  Sentència judicial de separació o divorci quan el progenitor obligat efectua el pagament de la pensió d’aliments i original i fotocòpia de denúncia per incompliment del pagament de la pensió per aliments de la sentència judicial.

-En cas de reconeixement de situacions de dependència, la resolució acreditativa del grau de dependència. En cas de no haver-la rebut, la sol·licitud i informe mèdic corresponent.

-En casos de dones víctimes de violència de gènere, la documentació acreditativa, d’acord amb les previsions que s'estableixen en la Llei 17/2020, de 22 de desembre, de modificació de la llei 5/2008, de 24 d’abril, del dret de les dones a erradicar la violència masclista.

-En cas que actuï com a representant, el poder o acta de representació, inscripció al REPRESENTAmodel d’autorització.

 

En cas de no autoritzar la consulta de dades, també caldrà que adjunti:

-La declaració de renda de la unitat familiar corresponent a l’exercici 2024 i en cas de no tenir obligació de la presentació, la documentació acreditativa dels ingressos de la unitat familiar durant l’exercici 2024.

-Volant d'empadronament de la unitat de convivència.

-Certificat d'estar al corrent amb les obligacions tributàries amb l'Ajuntament, Agència Tributària i Seguretat Social.

QUAN ES POT DEMANAR?

De l'11 de juny al 9 de juliol de 2025

ÀREA QUE TRAMITA

Serveis socials i gent gran

NORMATIVA ASSOCIADA

Bases reguladores per l’atorgament d’ajuts a les activitats d’estiu socioeducatives inclusives per a famílies empadronades a Torroella de Montgrí i l’Estartit amb situació de  vulnerabilitat econòmica

COM SOL·LICITAR-HO?

De forma telemàtica

Per iniciar la tramitació cal accedir a la part inferior d'aquesta finestra on indica Nova instància. Aquest formulari web serà transformat en formulari PDF que  posteriorment serà signat digitalment si el tràmit així ho requereix. Podrà adjuntar a aquest formulari els documents auxiliars necessaris per la tramitació de la seva  petició.

De forma presencial

Les sol·licituds, acompanyades de la documentació necessària, es podran presentar a l'Oficina d'Informació i Atenció al Ciutadà d'aquest Ajuntament (Plaça de la Vila, 1) de dilluns a divendres, de les 9 a les 14 h. 

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones jurídiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE TORROELLA DE MONTGRÍ - P1721200B
Plaça de la Vila 1
17257 Torroella de Montgri (Girona)
Precarga de imagen Precarga de imagen